Eğitim / Perakende - Satış-Pazarlama Eğitimleri / Perakende ve Mağazacılık

KİMLER KATILMALI:
Perakende sektöründe çalışan tüm personeller.
 
KAZANIMLAR:
Seminerde günümüzün mağazacılık anlayışı çerçevesinde geliştirilen hizmet sunuş teknikleri ve müşteri ilişkilerinde önemle uyulması gereken ilkeler uygulamalı bir şekilde ele alınmakta ve tartışılmaktadır.
 
İÇERİK:

  • Geçmişte ve Günümüzde Mağazacılık
  • Çağdaş Mağazacılıkta Pazarlama ve Satış
  • Mağazacılıkta Müşteri Memnuniyeti
  • Müşteri Kaybetmenin Sebepleri
  • Müşteri Memnuniyetinin Sürekliliği, Sadık Müşteri Portföyü Oluşturma
  • Mağaza Satış Personelinde Bulunması Gereken Özellikler
  • Mağazacılıkta Kaliteli Hizmetin Önemi
  • Müşterilerin Mağazadan Bekledikleri Hizmet Anlayışı
  • Müşteri İle İletişim ve Engeller
  • İnsanları İkna Etmenin Beşeri Yönü
  • Müşteri İlişkilerinde İlk 5 Saniyenin Önemi
  • Mağazacılıkta, Durumsal Etkinliği Sağlamak
  • Müşteriye Sağlanacak Faydaların etkili Bir Şekilde İfade Edilmesi
  • Etkili Dinleme
  • İhtiyaç Yaratma
  • Fayda Satışı
  • Müşteri İle Başarılı Konuşmak
  • Müşterinin İlgisini Kazanmak
  • Müşteri Tarafından Öne Sürülen Bahanelerin Üstesinden Gelmek
  • Müşteriden Gelen itirazları Karşılama
  • Müşterilerle Olan Anlaşmazlıkları Çözme
  • Satıcı-Müşteri Oyunu (uygulama 2’şerli grupların katılımı ile gerçekleşir ve videoya kaydedilerek katılımcılara kendi davranışlarını izleme olanağı sağlanır ve üzerinde tartışılır.)
SÜRE  : 2 Gün



Detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.