Eğitim / Perakende - Satış-Pazarlama Eğitimleri / Crm Yönetimi

KİMLER KATILMALI :
Pazarlama ve satış bölümlerinde müşteri ilişkileri ile görev yapan çalışanlar.
 
KAZANIMLAR:
Günümüzün en avantajlı rekabet avantajı olan müşteri sermayesine sahip olabilmek için müşteri odaklı kurum felsefesini benimsemek ve bu paralelde girişimlerde bulunmak zorunlu hale gelmiştir.Müşteri ilişki yönetimi ve vizyonunu temel uygulama alanlarını öğretmektedir.
 
İÇERİK :

  • Yeni yüzyılda rekabet kulvarları
  • Müşteri odaklı rekabet
  • Mevcut sıkıntılar ve başar odaklı şirketler
  • Müşteri odaklı eksenler
  • Olgunluk seviye ölçümü
  • İş örnekleri ve hedeflemeleri
  • Projelendirme ve önceliklendirme
  • Müşteri odaklılığa ulaşmada yol haritası
  • Atölye çalışmaları
  SÜRE : 2 GÜN
 



Detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.