Eğitim / Perakende - Satış-Pazarlama Eğitimleri / Kategori ve Alan Yönetimi

KİMLER KATILMALI:
Perakende sektöründe yer alan satış,pazarlama ve satın alma gruplarında çalışan personel.
 
KAZANIMLAR:
Mağaza verimliliği açısından doğru bir ürün ve kategori yönetimiyle başarılı mağaza yönetimine katkıda bulunabilme, doğru raf yönetimini sağlayabilme,kategorilerdeki satan-satmayan ürünü doğru tespit edip yeni sezonda doğru ürün gamı oluşturabilme yetisi kazanabilme.
 
İÇERİK

  • Kategori kavramı,ürün hattı, ürün grupları
  • Kategori yönetimi felsefesi
  • Kategori yönetimini etkileyen faktörler
  • Müşteri tepkileri
  • Üretici ve perakendede değişim
  • Hedef pazarlar
  • Merch planlama
  • Kategori rolleri
  • Kategori rol matrisleri
  • Amiral gemisi
  • Pazar değerleme
  • Üretici, tedarikçi puan kartları
  • Taktik seçimleri
  • Kategoride fiyatlandırma
  • Promosyonlar
  • Raf sunumları
  • Envanter yönetimi
  • Ürün sergileme planogramları
  • Anahtar alan incelenmesi
  • Örnek uygulamalar
 SÜRE: 2 GÜN



Detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.