Eğitim / Perakende - Satış-Pazarlama Eğitimleri

KİMLER KATILMALI:
Liderlikteki etkinliğini ve koşullara uyma yeteneğini geliştirmek isteyen tüm yöneticiler
 
KAZANIMLAR:
Zincir marketlerde çalışan yönetici ve çalışanların, kendine özgü bir müşteri yapısı içeren market müşterileri ile daha etkin ve yaratıcı iletişim kurabilme becerilerini geliştirerek,  “ müşteri odaklı hizmet” anlayışı ile müşteri memnuniyetinin sağlanması amaçlanmaktadır. Müşterilerden gelecek şikayetleri karşılama ve müşterilerin beklentileri ile kendi durumumuz arasında fark oluşması sebebiyle arada doğabilecek sıkıntıları giderme ve sağlıklı iletişim kurma becerisi geliştirme

 İÇERİK: 

  • Davranış nedir ? Tüketici davranışları
  • Tüketici davranışı anahtarları
  • Tüketici açısından algılanan riskler
  • Yaşam tarzları ve alışveriş
  • Müşteri tutumları
  • Müşterilerin tutum değiştirmesi
  • Ailenin satın almaya etkisi
  • Jenerasyon farkları
  • Satıştan önce tüketici nelere dikkat eder
  • Planlanmış ve içgüdüsel alışveriş unsurları
  • Şikayet nedir ? müşteri tatminsizliği nasıl oluşur ?
  • Müşteri tatmin değerlemesini nasıl yapar
  • Müşterilerin şikayet konusunda eylem planları
  • Şikayet eden müşterilerin özellikleri
  • Şikayet nasıl karşılanır ?
  • Müşteri değeri ve sadık müşteriler.
  • Delegasyon Modeli
  • Delagasyon Grup Çalışması
SÜRE:  1 Gün
 
 



Detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.