Eğitim / Perakende - Satış-Pazarlama Eğitimleri

KİMLER KATILMALI:
Hizmet Sunuş Teknikleri ve Müşteri İlişkileri konusunda en son teknikleri uygulamak
isteyen tüm yöneticiler ve uzmanlar.
 
KAZANIMLAR:
Seminerde günümüzün pazarlama anlayışı çerçevesinde geliştirilen hizmet sunuş teknikleri ve müşteri ilişkilerinde önemle uyulması gereken ilkeler, uygulamalı bir şekilde ele alınmakta ve tartışılmaktadır.
 
İÇERİK :

  • Geçmişte ve Günümüzde  Pazarlama
  • Çağdaş Pazarlama ve Satış
  • İşletme İçinde Pazarlama Araçları (4P)
  • Pazarlama ve Satış Fonksiyonları
  • Pazarlama- Satış Personelinde Bulunması Gereken Özellikler
  • Katılımcıların Pazarlama – Satış Yaklaşımlarının belirlenmesi
  • Müşteri İle İletişim ve Engeller
  • İnsanları İkna Etmenin Beşeri Yönü
  • Müşteri İlişkilerinde İlk Beş Saniyenin Önemi
  • Satış Görüşmesi
  • Görüşme Hazırlığı, Planlama
  • Müşteriye Sağlanacak Faydaların Etkili Bir şekilde İfade Edilmesi
  • Müşteri İtirazlarını Karşılama ve Çözme
  • Satıcı – Müşteri İş Oyunu
  • Etkin ve Yaratıcı Satış Uygulamaları
  • ( Uygulama tüm katılımcıların 2’şerli gruplar halinde katılımı ile gerçekleştirilir ve videoya kaydedilerek kendi davranışlarını izleme olanağı sağlanır ve üzerinde tartışılır.) 
SÜRE :    2 Gün



Detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.